γράφει ο Σπύρος Α. Ηλιάδης

Μπορεί η καρδιά να γλυκαθεί, όταν πιστεύει σε αυτήν που αγαπά!
Μπορεί οι ερωτευμένοι να γράψουν όμορφα λόγια στολίζοντας με υπέροχες λέξεις τον «καμβά» της αγάπης!
Η αγάπη έρχεται πάντα σε όσους την επιθυμούν πραγματικά… τον χρόνο μπορούμε να τον σταματήσουμε αν πιστέψουμε ότι δεν μας αγγίζει!

Όλοι μπορούμε να ερωτευθούμε, να αγαπήσουμε, να χαρούμε, ακόμα και κάποιες στιγμές μπορούμε να κλάψουμε αν αυτό χρειαστεί.
Η αγάπη υπάρχει στις ευγενικές καρδιές, είναι σαν τον ήλιο μπορεί να μην τον βλέπουμε πάντα αλλά ξέρουμε ότι υπάρχει!!!
Από την άλλη είναι τόσο δύσκολη η ζωή… τα γεγονότα τρέχουν ό κόσμος φέρεται περίεργα οι καλοί και αγνοί πάντα εκτεθειμένοι.
Είναι τόσο δύσκολοι οι καιροί, σπάνια κάποιος ακούει τις ανησυχίες του άλλου και σκύβει πάνω στην πληγή του να την γιατρέψει!
Το να πληγώσεις κάποιον είναι πολύ εύκολο, το δύσκολο είναι να του χαρίσεις λίγες σταγόνες ευτυχίας…
Η αληθινή αγάπη δεν αγοράζεται ας την προστατέψουμε το έχουνε ανάγκη.
Έμαθα μεγαλώνοντας και έγινα σκληρός, άφησα τις ευαισθησίες που κάποτε με χαρακτήριζαν… αλλά στο τέλος με πόνεσαν αβάστακτα!
Πληγώθηκα και έκλαψα, μίκραιναν οι αντοχές μου και πήρα την απόφαση να μην ξανά αγαπήσω, ώσπου ήρθες εσύ!!!...
Γνώρισα εσένα και έγινα πάλι «ζυμάρι» στα χέρια σου, είχα την ανάγκη να με πλάσεις όπως εσύ ξέρεις…σαν παιδί που περνά ώρες ατελείωτες δημιουργώντας, ελεύθερα σχήματα.
Αφέθηκα σε σένα και κυρίως σε πίστεψα, όλες οι εμπειρίες μου, όλες οι αισθήσεις μου σχηματοποιούν εσένα, εσένα που ΑΓΑΠΩ!!!
Νοιώθω την καρδιά μου χωρίς σχήμα και σώμα, θέλω μόνο να είμαι κοντά σου, συνεχώς κάθε στιγμή, είσαι ότι πιο πολύτιμο έχω δεν θέλω να πληγωθώ, δεν θέλω να σε χάσω!
Είμαι επέκταση της ψυχής σου… Σ’ ΑΓΑΠΩ, όποια και αν είσαι… να θυμάσαι πάντα, είσαι ο πόθος μου, ο έρωτας μου, το «μαξιλάρι» της ελπίδας μου!!!
Δεν σου κρύβω ότι γράφοντας αυτές τις γραμμές ένοιωσα το δάκρυ μου να πέφτει, δεν το σκούπισα, το άφησα να κυλά σαν το ποτάμι που ακολουθεί πάντα την ίδια διαδρομή, την διαδρομή που εσένα ψάχνει, εκεί που θα σε βρει, εκεί που θα σε αγκαλιάσει, εκεί που θα σου δώσει το πρώτο ζωντανό φιλί!!!

Υ.Γ: Η αληθινή αγάπη δεν αγοράζεται, ας την προστατέψουμε το έχουμε ανάγκη.

Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος.
Εκδότης ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.
τ. Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος
TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ